Шановні випускники 9 та 11 класів !

Заповнити анкету абiтурiента для вступу онлайн

Прийом учнів на навчання пiсля 9 класу здiйснюеться за результатами спiвбесiди.
Прийом учнів на навчання пiсля 11 класiв здiйснюеться на конкурснiй основi за результатами середнього балу атестата.

Обираючи сьогоднi навчання у ДНЗ «Вище професійне училище № 2 м. Херсона», Ви обираете престижну, високооплачувану професiю в майбутньому. Щоб переглянути, скануйте к`юар-код.

Телефони приймальноi комiсii:

Vodafone: 095-365-24-15 ; KS: 097-175-46-77 ;

  • Конкурентоспроможні професії в суспільстві;

  • Інтегровані професії;

  • Вступ за співбесідою;

  • Безкоштовне навчання;

  • Державна стипендія;

  • Сучасна та якісна освіта;

  • Сучасна матеріально-технічна база;

  • Забезпечення упорядкованим гуртожитком;

  • Учням з особливим статусом виплачується соціальна стипендія;

  • Забезпечення гарячим харчуванням;

  • Ступенева форма навчання;

  • Диплом кваліфікованого робітника -^свідоцтво про повну загальну середню освіту.

1. ПЕРЕЛІК необхідних документів.

2. ПРАВИЛА ПРИЙОМУ УЧНІВ до державного навчального закладу«Вище професійне училище № 2 м. Херсона» на 2023 навчальний рік

3. КРИТЕРІЇ вступу на III ступінь навчання до Державного навчального закладу «Вище професійне училище №2 м. Херсона» за робочими професіями  на 2023 р.

4. ПРАВИЛА  ПРИЙОМУ на навчання для здобуття освітньо-професійного ступеня фахового молодшого бакалавра до державного навчального закладу «Вище професійне училище №2 м. Херсона» за освітньою професійною програмою «Архітектура та будівництво» спеціальністю 192 «Будівництво та цивільна інженерія» за денною   формою навчання у 2023 році.

5. Фаховий молодший бакалавр (завдання)

сертифiкат «Про акредитацiю освiтньо-професiйноi програми у сферi фаховоi передвищоi освiти»

6. Освітня програма підготовки здобувачів фахової передвищої освіти.

7. Порядок подання та розгляду апеляції

  1. Табурет власноруч

    Для справжнього домашнього майстра немає нічого більш приємного, ніж зробити щось корисне для домочадців своїми руками.    Прості предмети меблів, що увійшли в сімейний побут, цілком можуть бути не тільки придбані в магазині, а й виготовлені самостійно. Це допоможе не тільки заощадити деякі засоби, але і отримати індивідуальних розмірів стіл, стілець, табурет. До того ж, такі речі зазвичай виявляються більш довговічними, ніж їх фабричні аналоги.    Як зробити табурет з дерева своїми руками і яку краще вибрати модель? Сьогодні постараємося відповісти на ці питання максимально детально.

  2. Різьблення по каменю та полірування

    Різьблення по каменю, шліфування та полірування його поверхні, що виявляють колір і необхідний малюнок, завжди вимагають значних зусиль майстра. Сьогодні різьблення по каменю і полірування залишається одним із потребуючих видів робіт з натурального каменю.

    Вироби з натурального каменю в усі часи вважалися ознакою респектабельності. У кожному разі, виконані методом різьблення по каменю і полірування предмети, виглядають по-справжньому красиво.

    Для кращого зовнішнього вигляду після різьблення по каменю поверхня обробляється за допомогою шліфування й полірування, а потім наноситься спеціальний захисний шар. Завдяки цим операціям малюнок і колір каменю стають виднішими, а різьблення по каменю і полірування зберігається на довший термін.

    Натуральний камінь володіє природною красою, яку підкреслює полірування каменю і різьблення по каменю.

    Різьблення по каменю і полірування використовувалися ще в Стародавньому Римі, навіть для виготовлення статуй цезарів і предметів розкоші.

  3. Столярні вироби

    4 березня 2021р. ДНЗ « ВПУ 2 м. Херсона» на базі Чорнобаївської санаторної школи – інтернат   ступенів   провів майстер – клас « Столярні вироби» . Діти радо зустрічали гостей , соціальний педагог Супрун Ю.Ю. розповіла про наш заклад , який є одним із кращих серед будівельних училищ України.

    Учні уважно слухали пояснення наших майстрів , відповідали на запитання, із задоволенням приймали участь у майстер – класі , який проводили учні нашого училища, з гордістю демонстрували свої досягнення в столярній справі. Ми запрошуємо всіх випускників 9-х – 11-х класів міста і області на навчання до ДНЗ «ВПУ 2 м. Херсона» , де ви отримаєте конкурентноспроможну професію на сучасному ринку праці.

  4. Утеплення стін

    Будинок втрачає тепло через усі огороджувальні конструкції, включаючи стіни, вікна, двері, дах, підвал і підлогу нижнього поверху. Для того щоб будівля була енергоефективною, в ній слід утеплити усі конструктивні елементи. Особливу увагу приділяють утепленню зовнішніх стін, які відповідальні за 30 % тепловтрат будинку.

    Утеплення стін – зсередини або зовні?

    Утеплювати зовнішні стіни можна декількома способами – зсередини, зовні, а також у проміжку між двома шарами конструкційних матеріалів (так звані тришарові стіни). Хоча для кожного конкретного випадку підходить своя методика, найбільш ефективним способом утеплення стін вважається монтаж теплоізоляції на зовнішньому боці фасаду. Зовнішній спосіб утеплення стін не зменшує корисну площу приміщень, а також зміщує точку роси в зовнішню частину стіни, а ще краще – в простір самого утеплювача.

    У середньому рекомендована товщина утеплювача для теплоізоляції фасадів складає 120-150 мм для усієї України, окрім півдня і Закарпаття (перша температурна зона), і 100 мм – для другої температурної зони. Для утеплення фасадних конструкцій зазвичай використовують мінеральну вату із скло- або базальтових волокон, а також пінополістирол.

    Як утеплювати стіни правильно, розкаже майстер виробничого навчання, керівник НПЦ «CEREZIT» Тетяна Тонкоглас

  5. Готуємо вдома котлету по-київськи | До святкового столу

    Котлета по-київськи на круатоні з паперовою папільйоткою – ресторанна страва. І, можливо, саме через це господині не наважуються повторити рецепт вдома. Як приготувати страву за професіональною технологією в умовах домашньої кухні, щоб вершкове масло не витекло і котлети по-київськи з першого разу вдались, — у рубриці «До святкового столу».

  6. Монтаж перегородки з гіпсокартону на металевому каркасі

    Якщо ви вирішили розділити приміщення перегородкою або хочете втілити дизайнерське рішення із зонування кімнати, то гіпсокартон – найкращий матеріал для такого трудового подвигу. І звести перегородку можна впродовж одного дня, і економія виходить непогана. Як можна моделювати оселю своїми руками, у рубриці «Майстер на всі руки».

  7. Підготовка дерев’яних дверей до покриття лаком
       Двері з дерева наділені багатьма перевагами: вони гарні й довговічні. Дерево «дихає» і має природну текстуру. Якщо ви вирішили її зберегти і залакувати поверхню, то в нагоді стануть поради майстрині виробничого навчання зі спеціальності «маляр» Людмили Бойчук. У рубриці «Майстер на всі руки» — основні правила підготовки деревного полотна до покриття лаком.

  8. Облицювання керамічною плиткою
       Бажаєте змінити інтер’єр на більш привабливий, переїхали у нове житло, шукаєте власний стиль – мотив переклеїти шпалери може бути будь-який. Якщо ви готові до косметичного ремонту і вирішити зекономити, можете сміливо закуповувати рулони. Як швидко і легко поклеїти шпалери власноруч, покаже майстриня виробничого навчання з професії «штукатур», «лицювальник-плиточник» Херсонського вищого професійного училища №2 Наталія Нікітененко

  9. Лакування і догляд за лакованими дверима   Природні кольори в інтер’єрі створюють відчуття затишку. Крім меблів, таку атмосферу підтримують міжкімнатні дерев’яні двері натурального відтінку. Щоб двері мали природній вигляд і слугували десятиліттями, потрібно, по-перше, правильно нанести лакофарбне покриття, а по-друге, раз на 5 років оновлювати поверхню. Майстриня виробничого навчання зі спеціальності «маляр» Людмила Бойчук Херсонської вищого професійного училища №2 у нашому відео покаже, як це зробити у домашніх умовах.

  10. Виготовлення приліжкової тумби власноруч   Тумби корисні і необхідні в нашій оселі. На них можна встановити лампу, покласти телефон або книгу, поставити нічний стакан води або електронний будильник. Процес створення та виготовлення приліжкової тумбочки майстром виробничого навчання ДНЗ «Вище професійне училище №2 м.Херсона» Мацалковським Олексієм в програмі «Майстер на всі руки»

  11. Гімнастика
  12. Як швидко і легко поклеїти шпалери власноручБажаєте змінити інтер’єр на більш привабливий, переїхали у нове житло, шукаєте власний стиль – мотив переклеїти шпалери може бути будь-який. Якщо ви готові до косметичного ремонту і вирішити зекономити, можете сміливо закуповувати рулони. Як швидко і легко поклеїти шпалери власноруч, покаже майстриня виробничого навчання з професії «штукатур», «лицювальник-плиточник» Херсонського вищого професійного училища №2 Наталія Нікітененко

  13. Декоративна штукатурка «короїд» власноручДекоративна штукатурка все частіше використовується під час ремонту у квартирах і будинках. Окрім гарного вигляду і практичності, у неї є і ряд інших переваг. Для вдалого результату потрібно визначитися з видом штукатурки і правильно її нанести.

   Інститут професійних кваліфікацій продовжує щомісячну публікацію рейтингу 50-ти найбільш затребуваних в Україні професій. За рейтингом найбільш затребувані в Україні професії станом на 01 березня 2022 року

 

Життя – це як олдскульна гра без автонавігації, а пошук своєї професії – ще той квест. І хоча кращого способу, ніж метод «спроб і помилок», ще не винайшли, кількість невдалих виборів все ж можна значно зменшити.
 
Читай підказки на картках і грай наввипередки
             

Вiдео: "Обирайте своє майбутнє з ДНЗ "ВПУ 2 м. Херсона"

Пропонуемо Вас переглянути видео: "Вернісаж професій ДНЗ "ВПУ №2 м.Херсона"

Цього року вступники повинні написати мотиваційний лист для вступу. Вперше він відіграватиме таку важливу, подекуди вирішальну роль під час вступної кампанії 2022.

   Мотиваційний лист – це ваш шанс представити себе як вмотивовану, яскраву та дуже здібну особистість, готову вступити до університету. Зробіть свій лист яскравим особистим описом вашого унікального «я», щоб показати, хто ви є і чому ви хочете, щоб вас прийняли.

Що таке мотиваційний лист і навіщо він потрібен?

   Мотиваційний лист – це документ, що складається і подається вступником до закладу вищої освіти, у якому пояснюються причини, через які вступник вважає себе найкращим кандидатом для вступу на відповідну навчальну програму. Підготовка такого листа вимагає детального дослідження вступником загального академічного середовища університету та різних освітніх програм.

   Такий лист має подвійну цінність. З одного боку, він дещо збільшує конкурсний бал, і це може бути важливим аргументом при вступі. За однакових балів ЗНО заклади освіти зможуть надати перевагу найбільш вмотивованим абітурієнтам. З іншого боку, пишучи мотиваційний лист, вступник отримує додаткову можливість обміркувати та аргументувати своє рішення, утвердитись у своєму переконанні вступити на відповідну освітню програму або змінити свою думку.

   Тож, як справедливо наголосила колишній міністр освіти Ганна Новосад: «Мотиваційний лист матиме невелику вагу, тобто він не буде критично можливим при обчислені бала під час вступу. Проте, все-таки це та новація, яка, на нашу думку, надасть можливість університетам обирати кращих студентів, а самим абітурієнтам думати, навіщо їм той чи інший заклад освіти».

   Мотиваційні листи мають як прихильників, так і противників. Народний депутат Інна Совсун зауважила: «Як ми будемо знати, що мотиваційний лист написав дійсно студент, а не якась спеціально найнята компанія? В умовах високої конкуренції навіть один бал за мотиваційний лист може бути дуже важливим, а те, хто ці листи писатиме і як їх будуть оцінювати, під великим питанням».

   Практика подання мотиваційних листів при вступі є новою для України, тож виникає питання про те, як саме треба писати мотиваційні листи, якою має бути їхня структура та зміст.

Як написати хороший мотиваційний лист для вступу до університету?

   На сайті Motivation-letter.com пропонується дотримуватись п’яти порад для того, щоб написати хороший мотиваційний лист:

1. Пізнайте себе. Для написання хорошого мотиваційного листа потрібно добре обміркувати та зрозуміти для самого себе, чому ви зацікавлені в цьому конкретному закладі чи освітній програмі. Запишіть щонайменше п’ять унікальних рис, здібностей чи властивостей, завдяки яким ви виділяєтеся серед усіх інших. Оберіть лише ті, які ви збираєтеся використати у своєму листі, щоб довести приймальній комісії, що ви є цінним кандидатом.

2. Дослідіть предмет. Оберіть університет і спеціальність, на які ви претендуєте. Дослідіть їх якомога глибше. Дізнайтеся деталі, такі як місія, бачення та девіз університету (факультету) або навіть результати навчання, яких ви повинні досягнути для отримання освітнього ступеня. Ви пройдете довгий шлях до того, коли почнете складати мотиваційний лист. Чим конкретнішими і більш орієнтованими на деталі ви будете у своєму листі, тим краще. Також подивіться приклади мотиваційних листів в інтернеті.

3. Зробіть перший проєкт. Це важлива частина процесу оформлення вашого листа. У деяких випадках потрібно приблизно 3–4 чернетки, щоб написати мотиваційний лист. У кожному проєкті слід почати із запису основних ідей і роботи над окремими розділами.

4. Перечитайте лист і перевірте, що ви відповіли на всі важливі запитання. Хто ви та для чого звертаєтесь? Як ви дізналися про університет / факультет / спеціальність? Чому ви хочете навчатися в університеті / на факультеті /на спеціальності? Що робить вас найкращим кандидатом, якого можна прийняти? Підсумуйте, яка саме кваліфікація, життєвий досвід, досвід роботи та особисті якості підготували вас до навчання в університеті.

5. Завершіть лист. Переконайтеся, що ваш лист поміщається на одну сторінку, написаний правильним шрифтом і ви перевірили правопис та граматику. Дайте його прочитати декільком людям для ознайомлення й коментарів. Це справді допомагає.

   Мотиваційний лист – це ваш шанс представити себе як вмотивовану, яскраву та дуже здібну особистість, готову вступити до університету / на освітню програму / курс. Зробіть свій лист яскравим особистим описом вашого унікального «я», щоб показати, хто ви є і чому ви хочете, щоб вас прийняли.

   Корисну інформацію, що стосується підготовки мотиваційного листа, можна також знайти в статті Як написати ефективний мотиваційний лист?

Які вимоги ставляться до мотиваційних листів?

   Мотиваційний лист є результатом особистої творчої праці абітурієнта, тож у зарубіжних вишах зазвичай не встановлюється якихось уніфікованих вимог щодо його структури та змісту. Однак заклади вищої освіти можуть публікувати на сайті зразки мотиваційних листів і правила їхнього оформлення (наприклад, щодо структури листа, його обсягу). Тому вступник заздалегідь повинен ознайомитись із сайтом обраного ним університету та підготувати лист відповідно до таких вимог і правил.

   Разом з цим, мотиваційний лист повинен відповідати формальним вимогам, що ставляться до ділових листів:

   зміст повинен бути лаконічним. Короткий виклад думок і використання найменшого числа слів заощадить дорогоцінний час зайнятої людини. Тільки важливі деталі, факти, цифри;

   чітка структура спростить прочитання листа. Заздалегідь продуманий план дозволить конкретно вказати на значущі аспекти проблеми. Для спрощення читання бажано розбивати текст на абзаци, кожен з яких має містити певну концепцію;

   неприпустимість емоцій. Лист не повинен мати емоційного відтінку, треба прагнути стриманості, розважливості, серйозності, практичності;

   простота у викладі, яка дасть адресату можливість швидко зрозуміти зміст прочитаного;

   неприпустима наявність орфографічних і стилістичних помилок.

Якою має бути структура мотиваційного листа?

   Структура мотиваційного листа повинна містити «шапку», звертання, вступ, основну та заключну частини.

   «Шапка» – частина листа, де містяться відомості про адресата (назва закладу вищої освіти, прізвище та ініціали особи, якій адресується лист) та адресанта (прізвище, ім’я, по батькові, адреса для кореспонденції та електронна адреса, номер телефону) – яка розташовується в правому верхньому куті листа.

   Шанобливе звертання є важливою складовою мотиваційного листа. Воно надає листу офіційного характеру та привертає увагу адресата (наприклад: «Шановний Василю Михайловичу!»). Звертання зазвичай виділяється напівжирним шрифтом та/або курсивом і вирівнюється по центру.

   Через один рядок після звертання розміщується вступ, який є першим абзацом листа. У цьому абзаці викладається його мета і причина написання (наприклад: «Звертаюся до Вас у зв’язку з…»). У цій частині варто коротко пояснити, чому вступник обрав саме цей університет і як, на його думку, навчання в університеті сприятиме його професійному розвитку і зростанню.

   В основній частині описуються факти, які зможуть позитивно вплинути на вирішення питання про зарахування на навчання. Дивлячись на академічні та соціальні здобутки, навички й здібності вступника, приймальна комісія може схилитися до думки, що він буде успішним студентом.

   Ця частина починається з другого абзацу мотиваційного листа та може складатися з двох-трьох абзаців. Як логічне продовження вступної частини листа, її можна розпочати з характеристики професійних цілей вступника, описати, що саме його цікавить в обраній ним освітній програмі та професії, ким він себе бачить після завершення навчання тощо. Така інформація свідчить про те, що він усвідомлює, яку освітню програму обирає, яку професію хоче здобути, і що навчання допоможе йому стати хорошим фахівцем в обраній сфері. Саме в цьому абзаці вступник доводить, що він є вмотивованою особою з добре визначеною метою.

   У наступному абзаці вступнику потрібно описати:

свої здобутки, що будуть корисними для навчання за фахом (успіхи в навчанні, участь у проєктах і майстер-класах, володіння іноземними мовами та інше);

здобуті знання та навички, які допоможуть у навчанні на обраній спеціальності;

хороші академічні результати з певних предметів, які пов’язані з освітньою програмою та ін.

   Важливою складовою мотиваційного листа може бути інформація про соціальні навички, необхідні для здобуття окремих професій та подальшої успішної роботи за фахом (наприклад, психологом, педагогом, юристом, менеджером тощо).

   Заключна частина має завершуватися маленьким підсумком на два-три речення, які мають підтверджувати готовність вступника навчатися і вказують на його впевненість у правильному виборі освітньої професії.

Складається мотиваційний лист у довільній формі. На відміну від резюме, де містяться лише сухі факти, в мотиваційному листі особа, що шукає роботу, може надати більше інформації про себе.

       Я, Жижко Алла Валеріївна, випускниця 11 класу Йосипівської ЗШ, хочу вступити до Центральноукраїнського державного педагогічного університету на факультет філології та журналістики.

         Відомий грецький математик Архімед одного разу сказав: «Дайте мені важіль досить довгий і опору, на якій його можна розмістити, і я рухатиму світ». Основний принцип важеля полягає в тому, що з збільшенням довжини важеля необхідні зусилля для виконання завдання зменшуються. Цей фундаментальний закон може застосовуватися і до життя. Життєві важелі — це досвід та можливості, які поєднують мотивацію особистості до успіху. Однак важіль марний, коли його примушують до неправильно розміщеної опори. Забезпечити себе пристрастю та цінностями — це побудувати і розмістити міцну і стабільну опору. Без пристрасті до успіху ці можливості та досвід стають застарілими. Мало хто знаходить правильний баланс між цими змінними і, таким чином, не досягає повного потенціалу. Я, проте, планую бути тою, хто знайде цю рівновагу.

      Прагнучи створити для себе успішний важіль, я все життя шукала ці можливості. У мене завжди була пристрасть до навчання та природний потяг до успіху.

      Я визначилася з майбутньою професією ще у ранньому дитинстві. Професія моєї мрії — вчитель. Мені завжди подобалося навчати інших, наприклад, свого молодшого брата. Я розумію, що це дуже відповідальна робота — бути взірцем для дітей. Але саме це мене й приваблює.Чому саме вчителем? По-перше, я дуже люблю дітей. Цікаво спостерігати за їхнім розвитком, вдосконаленням і самовдосконаленням. Мені подобається допомагати їм розв’язувати деякі проблеми, долати труднощі, дізнаватися характер дітей. По-друге, вчитель ніколи не буде нудьгувати на роботі, якщо він прийшов до школи за власним бажанням. Так, потрібно постійно поглиблювати свої знання, удосконалювати педагогічні навички. В процесі уроку вчитель не тільки допомагає дітям отримувати певні навички, а й вчиться сам.

         Під час мого навчання в середній школі, я постійно брала участь у шкільних та районних олімпіадах і займала призові місця. Також була переможницею Всеукраїнських літературних конкурсів таких як: «Всеукраїнський конкурс учнівської творчості, «Об’єднаймося ж, брати мої!»,Всеукраїнський конкурс дитячого читання «Книгоманія», II Всеукраїнський конкурс авторських віршів «Золоте перо — 2019».

      Тому, я вважаю, що зможу себе зарекомендувати, як гарного вчителя, адже із самого дитинства я старалася бути взірцем для інших.

      Певний інтерес викликає також можливість класного керівництва. Адже це спілкування з дітьми вже на іншому рівні. Хоча це й велика відповідальність, бути класним керівником — значить отримувати цінний життєвий досвід. Це досвід у спілкуванні з дітьми різного віку, а також досвід виховання. Класний керівник не тільки розв’язує організаційні питання. Він продовжує розвивати особистісні та творчі навички дітей, залучаючи їх до участі в класних і загальношкільних заходах. Я ж, у свою чергу, під час навчання була головою шкільного парламенту, а також постійно організовувала свята для учнів. Тому я бачу себе природним лідером. А так як в університеті є свій студпрофком, то моя мета бути його членом.

      З урахуванням усіх можливостей, які Центральноукраїнський університет може запропонувати, якщо мені нададуть можливість його відвідувати, я впевнена, що я би скористалася кожною; ставши не лише активним членом університету, але й лідером завтрашнього дня.

                                                                                                   З повагою,  Жижко А.В.


Ще приклад:

   Вітаю, шановний _____!

   Мене звати Іваненко Марія Іванівна, я навчаюсь на 4 курсі факультету правничих наук, у Національному університеті «Києво-Могилянська академія» спеціальністю «правознавство». В рамках напрямку я вивчаю велику кількість дисциплін, але, найбільше мені подобається Кримінальне право та процес. З вибором майбутньої професії визначилась ще у 9 класі школи.

   Досвіду роботи у мене поки немає, але останні 2 роки працюю у правничій клініці факультету: надаю безкоштовні консультації з питань права, надаю допомогу у складанні процесуальних документів, звернень до державних органів та установ. Добре володію англійською мовою (рівень володіння мовою).

   У вільний час я ________(відвідую додаткові курси, самостійно вивчаю літературу тощо).

   Я дуже організована і дисциплінована. В університеті я староста групи. Допомагаю в організації та проведені семінарів та наукових конференцій. На практиці після 3 та 4 курсу працювала у _________. Отримала рекомендації від начальства.

   З вашою компанією я знайома з ____року, мене особливо приваблює_____, тому я загорілася бажанням працювати в вашій команді.

   Вважаю, що володіння такими важливими якостями, як відповідальність, цілеспрямованість, працьовитість і завзятість, допоможе мені успішно проявити себе в роботі.

   Розсудливо підходжу до пошуку роботи, тому згодна на посаду помічника або стажиста, головне — щоб була можливість розвитку та кар’єрного росту.

   Прошу ознайомитися з моїм резюме, яке прикріплено до листа.

   Дякую за увагу, та зі свого боку обіцяю, що зроблю все можливе, щоб виправдати вашу довіру.


Це може виглядати наступним чином:

   «У шкільні роки я брала участь в постановках англійського театру, і це показало мені всю красу англійської мови, змусило зацікавитися його семантикою і граматикою. Свої навички та вміння в області англійської філології, отримані на рівні бакалаврату в відповідному вузі, я б хотіла розвинути і відшліфувати в магістратурі. Я впевнена, що після її закінчення зможу стати кваліфікованим перекладачем — людиною, яка виступає посередником між різними культурними просторами, допомагає людям різних національностей чути і розуміти один одного ».

   У такому формулюванні є все необхідне: вона в небанальною, «особистої» формі пояснює інтерес до мови, розповідає про попередню освіту, а також демонструє уявлення здобувача про свою майбутню професію, тобто показує безпосередньо його мотивацію.