• Приймальна: 0552-33-44-11
  • 002vpu@i.ua
  • м. Херсон, Миколаївське шосе, 52

ПОРАДИ ПЕДАГОГАМ ПРОФТЕХІВ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ

Нормативні документи, яких потрібно дотримуватись під час застосування технології дистанційного навчання

Методисти училища:

Калiнiна
Лариса Михайлiвна

посада: методист
кваліфікація: спеціаліст І категорії
педагогічний стаж: 16 років.

 
 

 

   Методичний кабінет училища є основною базою для проведення всіх видів робіт з педагогічними працівниками, своєрідною скарбничкою цінного педагогічного досвіду.

Мета діяльності методичного кабінету училища

створення інформаційно-методичної бази для педагогічних працівників, забезпечення умов для проектування їх самоосвітньої діяльності та

вдосконалення рівня професійної кваліфікації.

   Методична проблема над якою працює педагогічний колектив з 2021-2022до 2025-2026 н.р.: «Особистісно-професійний розвиток і саморозвиток педагога та здобувача освіти».

   Методична робота  в ДНЗ «Вище професійне училище № 2 м. Херсона» здійснювалась відповідно до Законів України «Про освіту», « Про загальну середню освіту», «Про професійно – технічну освіту», річного плану роботи закладу та наказу по училищу № 230 від 26.08.2021 р. «Про організацію методичної роботи».

   З метою забезпечення колективного керівництва методичною роботою було затверджено структуру та форми методичної роботи, складено план роботи методичного кабінету, розглянуто та обговорено зміст планування методичних комісій на 2021 –2022  навчальний рік.

   Методична робота в педагогічному колективі мала на меті підтримати діловий настрій педагога, допомогти йому подолати професійні труднощі.

Основні завдання діяльності методичного кабінету училища:

  • Надання допомоги педпрацівникам у підвищенні фахового рівня і педагогічної майстерності.
  • Координація змісту форм і методів самоосвіти викладачів та майстрів,

організація колективної роботи з підвищення кваліфікації педагогічних кадрів з метою вирішення актуальних освітніх проблем.

  • Пропаганда досягнень педагогічної науки та перспективного педагогічного досвіду, вивчення та узагальнення досвіду майстрів та викладачів училища.
  • Розробка і впровадження інформаційно-комп’ютерного забезпечення управління освітнього процесу.
  • Організація творчих об’єднань педпрацівників для спільного вирішення

конкретних методичних проблемних питань, розробки програм, проектів тощо.

  • Організація апробації навчально-методичної літератури.
  • Надання адресної методичної допомоги, організація наставництва та стажування.
  • Проведення діагностичної та моніторингової діяльності з визначення стану якості навчально-виховного процесу та освітньо-кваліфікаційного рівня педпрацівників.
  • Організація науково-дослідної та експериментальної педагогічної діяльності.

 

Зміст діяльності методичного кабінету:

  • Створення умов для самостійної, індивідуальної роботи педагогічних працівників шляхом забезпечення їх постійною науково – методичною літературою.
  • Здійснення організаційно – методичної допомоги педагогам у науковій організації праці, в розвитку педагогічної творчості, сприяння діяльності творчих колективів і проблемних груп.
  • Організація консультацій з питань психології, педагогіки, фахової підготовки, методики викладання предметів.
  • Організація та періодичне проведення виставок навчальної літератури, забезпечення педагогічних працівників необхідною інформацією.
  • Участь в організації та проведенні представницьких педагогічних заходів; науково – практичних конференцій, семінарів, педагогічних читань, творчих звітів, виставок тощо.
  • Здійснення видавничої діяльності на різних рівнях узагальнення кращого досвіду роботи професійно – технічного закладу.
  • Здійснення наставництва, стажування молодих педагогів.
  • Сприяння участі педагогічних працівників у науково – методичній та експериментальній роботі.
  • Сприяння впровадженню в практику педагогів кращого педагогічного досвіду, досягнень сучасної науки та освітніх технологій.
  • Для втілення основних напрямків роботи методичного кабінету використовуються колективні та індивідуальні форми роботи.

 

Структура методичної роботи ДНЗ «ВПУ№2 м. Херсона»